Rakennusliiton osasto 10 on:

Osaston viiri

Tampereella 1898 perustettu Rakennusliiton suurin, noin 2700 jäsenen muodostama alueellinen yleisammattiosasto, jossa kirvesmiehet, raudoittajat, rakennustyöntekijät, konemiehet, rakennustuotepuolen ja vedeneristysalan ammattilaiset toimivat, opiskelevat ja harrastavat Sorinkatu 4:ssä sijaitsevissa toimitiloissaan.

Toimitilat:

Osaston toimitilojen käytettävyys ei ole pelkkä kokoustila. Tilaa vuokrataan myös ulkopuolisille kokouskäyttöön, sekä myös juhlatilaisuuksiin keittiössä on ruoka- ja kahviastiasto noin 70 henkilölle. Tiloissa on hyvät jääkaapit säilytykseen sekä uusi nopea astianpesukone. Uusittu toimiva keittiö.

Toimitilaan on asennettu kaksi videoheitintä, joiden avulla kokoustyöskentely ja dokumenttien esittely saadaan sujuvaksi.
Toimitiloissa kokoontuu myös muita paikallisia ammattiosastoja.

Jos ammattiosastosi tarvitsee hyvää kokoustilaa, niin ota yhteyttä kiinteistövastaavaan
Mika Kivioja 0445572368 mika.kivioja@gmail.com
tai taloudenhoitajaan Marko Metsäpelto 0405215803 uku@hotmail.com.

Osastomme lippu:

Osaston lippu

Osaston lippu vihittiin käyttöön kevätkokouksessa 2013. Klikkaamalla lippua näet videon vihkiseremoniasta, jonka toimitti Rakennusliiton puheenjohtaja Matti Harjuniemi.